top of page
Zoeken

Kunst onder de zomerzon op Internaat Kubik


De zon is weer van de partij, en dat kan maar één ding betekenen: naar buiten!

De kleuters en de kinderen van LO1 trokken enthousiast naar buiten en gingen creatief aan de slag met stoepkrijt. Het resultaat? Een kleurrijk kunstwerk dat de speelplaats omtoverde tot een echte openluchtgalerij. Met veel fantasie en enthousiasme creëerden ze samen een prachtig schilderij op de grond. De Mona Lisa en De Nachtwacht zijn er niets tegen!

Ook enkele mama’s en papa’s konden de verleiding niet weerstaan en voegden bij het ophalen van hun kinderen nog een persoonlijke finishing touch toe aan het kunstwerk. Zo werd het een echt gezamenlijk project waar jong en oud van genoten.


Wat was het heerlijk om samen buiten te spelen, te tekenen en te genieten van het mooie weer. Een zonnige namiddag vol creativiteit, plezier en verbondenheid – helemaal in de sfeer van Internaat Kubik!



 
 
 

Opmerkingen


bottom of page